Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:40:20+01:00
A=150cm=15dm
b=90cm=9dm
h=2cm=0,2dm

v=abh=15×9×0,2=27dm³=27litrów
odp. dolano 27 litrów wody
15 4 15
2010-02-17T13:40:40+01:00



Objętośc dolanej wody to
150 x 90 x 2 = 27000 cm sześciennych = 27000 ml = 27 l
7 4 7
2010-02-17T13:43:57+01:00
Witam

150cm = 15dm, 90cm = 9dm, 2cm = 0,2dm
15dm x 9dm x 0,2dm = 27dm3 = 27l

....................pozdrawiam
8 3 8