Ania jedzie do szkoły 10 minut;5 minut zajmuje jej dojście z domu do przystankku i 7 minut dojście z przystanku do szkoły. W szkole Ania jest za pięć ósma. O której godzinie wychodzi z domu zakładając, że na autobus czeka 7 minut?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:42:56+01:00
10min+5min+7min+7min=29min

7:55 jest w szkole
7:55-29min=7:26

O 7:26 wychodzi z domu

Licze na naj.
pozdrawiam Kinga;]
2010-02-17T13:43:50+01:00
10 min + 5 min + 7 min + 7 min = 29 min
jeżeli jest za 5 ósma w szkole - 7.55
7,55 - 29 min = 7,26
o 7,26 wychodzi z domu
2010-02-17T13:43:55+01:00
Za pięć ósma --> 7.55
7.55 - (10 + 5 + 7 + 7) = 7.55 - 29 = 7.26

Wychodzi z domu o 7.26 ;)