Odpowiedzi

2010-02-17T13:47:17+01:00
Instrukcja obsługi pralki "Frania":
- wlewamy wodę, ale nie do pełna
- sypiemy proszek do prania (tak pół miarki)
- wrzucamy ubrania (najpierw białe a na końcu ciemnie)
- włączamy pralkę i pierzemy
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:50:37+01:00
1.Podłącz pralkę do wody i prądu
2.Wsyp proszek
3.Ustaw zakres i temperaturę prania
4.Dodaj płyn lub krochmal
5.Włóż brudne rzeczy do bębna

8 3 8