Korzystając z układu okresowego pierwiastków chemicznych , określ rodzaj wiązań chemicznych w podanych cząsteczkach

a) Wiązania kowalencyjne (atomowe) powstają między atomami tego samego niemetalu. Podkreśl cząsteczki , w których występują wiązania kowalencyjne.


02 , HCI , NH3 , H2 ,CO2 ,NaBr ,KCI , CI2

3

Odpowiedzi

2010-02-17T13:50:09+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
02 , H2 , CI2
13 1 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:50:39+01:00
O2-kowalencyjne niespolaryzowane
HCl kowalencyjne spolaryzowane
NH3 kowalencyjne spolaryzowane
H2 kowalencyjne niespolaryzowane
CO2 kowalencyjne spolaryzowane
NaBr- jonowe
KCl jonowe
Cl2 kowalencyjne niespolaryzowane
2010-02-17T13:50:58+01:00