Http://klande.republika.pl/miasta/kazimierz/park_w_janowcu_05_-_trzy_krzyze.jpg


Co wiedzę patrząc na ten obrazek co mi przypomina.
Ps: Ten obrazek który mam opisac jest podobny tylko ma ciemno niebieskie tło. No i jest na wzgórzu.
Za najlepszą odpowiedz dam naj ....*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:51:25+01:00
Obrazek ten przypomina mi dwa miejsca, pierwsze z nich to góra Golgota na której umarł Pan Jezus na krzyżu. Natomiast drugie miejsce jakie mi się kojarzy z tym zdjęciem to góra trzech Krzyży w Kazimierzu Dolnym. Miejsce to jest smutne, ponure, kojarzy mi się z cierpieniem osób które zginęły śmiercią ukrzyżowania. Nawołuje również do zadumy i modlitwy.
1 5 1
2010-02-17T13:52:08+01:00
Obrazek ten przypomina mi o tym, ze Jezus umarł na krzyżu za nasze grzechy i winy, za to by odkupić świat. Widze jego ogrom cierpienia i męki, moje serce jest mu za to wdziecczne i pełne radosci za jego miłość, jaką nas obdarzył, ze wybawił mnie, ludzkosć i swiat. Przyroda otaczajaca obrazek przypomina nmi o tym ze Bóg tak umiłował człowieka ze dał mu wszystko co dobrze, by mół godznie zyci i cieszyc się zyciem.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T14:17:09+01:00
Ten obraz przypomina mi wzgórze Golgota- na którym umarł Jezus
1 1 1