Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:55:15+01:00
3(2x-1)+5x=2[4x-(1-2x)]
6x-3+5x=2-(4x-1+2x)
11x-3=2-6x+1
11x+6x=3+3
17x=6
x=⁶/₁₇

x(x+1)-(x²+1)<2(-x+3)
x²+x-x²-1<-2x+6
x+2x<6+1
3x<7
x<⁷/₃
x<2⅓
2010-02-17T13:56:06+01:00
A) 3( 2x -1) + 5x = 2 - [ 4x- ( 1- 2x)]
6x-3+5x=2-(4x-1+2x)
11x-3=2-4x+1-2x
11x+4x+2x=3+3
17x=6/17
x=6/17

b) x ( x + 1) - ( x² + 1) < 2 ( -x + 3)
x²+x-x²-1<-2x+6
3x<7/:3
x<7/3