Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:52:02+01:00


Arnika górska

Babka lancetowata

Bazylia wonna

Berberys zwyczajny

Bez czarny

Bobrek trójlistkowy

Borówka czerwona

Borówka czarna

Brzoza brodawkowata

Bylica boże drzewko

Bylica estragon

Bylica piołun

Bylica pospolita

Cebula

Centuria pospolita

Chaber bławatek

Chmiel zwyczajny

Chrzan pospolity

Cykoria podróżnik

Cząber ogrodowy

Czosnek pospolity

Dąb szypułkowy

Dziewanna wielkokwiatowa

Dziurawiec lekarski

Fiołek trójbarwny

Glistnik jaskółcze ziele

Głóg dwuszyjkowy

Gorczyca biała

Goryczka żółta

Hyzop lekarski

Jałowiec pospolity

Jarząb pospolity (Jarzębina)

Jasnota biała

Jemioła pospolita

Jeżyna pospolita

Kasztanowiec zwyczajny

Kminek zwyczajny

Kolendra siewna

Konopie siewne

Koper ogrodowy

Koper włoski

Kozieradka pospolita

Kozłek lekarski

Kruszyna pospolita

Krwawnik pospolity

Lawenda lekarska

Len zwyczajny

Lipa drobnolistna

Lubczyk ogrodowy

Łopian większy
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T13:55:50+01:00
1.rumianek2.aloes3.Konwalia majowa ,4. Bez hebd5. Czosnek, 6.bławat7. chmiel zwyczajny 8.cebula,9.kminek zwyczajny,
2 4 2
2010-02-17T13:56:13+01:00
Mniszek lekarski, podbiał ,pokrzywa ,dziurawiec zwyczajny, babka zwyczajna, stakrotka skrzyp ,polny krwawnik, pospolity
:)
1 5 1