1.
Rysy- 2499m
Mięguszowiecki Szczyt- 2348m
Świnica- 2301m
Kozi Wierch- 2291m
Kościelec- 2155m
Mnich- 2069m
Wołowiec- 2064m

a) Między którymi szczytami jest najmniejsza różnica wysokości? Ile ona wynosi?
b) Jaka jest różnica wysokości Kościelca i Świnicy?

2.
Mont Blanc- 4807m.
Monte Rosa- 4634m.
Motterhorm- 4478m.

a)O ile Mont Blanc jest wyższy od szczytu Matterhorn?
b)Jaka jest różnica wysokości między najwyższym szczytem w Polsce Rysami(2499m.) a najwyższym szczytem w Europie Monte Blancem(4807m.)?????

Proszę o podanie obliczeń jak to policzyliście. Proszę o obliczenia po prostu. Żeby pani się mnie nie czepiała dlaczego nie mam obliczeń. ;)))). Z góry dziękuje! ;***********

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:58:35+01:00
1.
a) pomiędzy Mnichem a Wołowcem
wynosi ona 2069 - 2064 = 5m
b) 2301 - 2155 = 146m
Świdnica jest wyższa o 146m

2.
a) 4807 - 4478 = 329m
b) 4807 - 2499 = 2308m
Mont Blanc jest wyższy o 2308m
10 4 10
2010-02-17T14:02:07+01:00
1.
a) 2069m - 2064m = 5m
ODP: Najmniejsza różnica jest pomiędzy szczytem Mnich a szczytem Wołowiec wynosi ona 5m.
b)2301m - 2155m = 146m
ODP: Różnica wynosi 146m.

2.
a) 4807m - 4478m = 329m
ODP: Jest wyższy o 329m.
b) 4807m - 2499m =2308m
ODP: Różnica wynosi 2308m.

6 3 6
2010-02-17T14:03:23+01:00
1.
a) 2499 m - 2348 m = 151 m
Najmniejsza różnica wysokości jest między szczytami Rysy i Mięguszowiecki Szczyt. Wynosi ona 151 m.
b) 2301 m - 2155 m = 146 m
Rożnica wysokości Kościelca i Świnicy wynosi 146 m

2.
a) 4807 m - 4478 m = 329 m
Mont Blanc jest wyższy od szczytu Motterhorm o 329 m
b) 4807 m - 2499 m = 2308 m
Różnica wysokości między najwyższym szczytem Polski, a najwyższym szczytem Europy wynosi 2308 m .

Mam nadzieję że pomogłam :)
6 3 6