Odpowiedzi

2010-02-17T13:56:26+01:00
Wtedy dajemy dobre świadectwo o sobie, że rodzice dobrze nas wychowali, że wiemy w jakich sytuacjach mamy dziękować, przepraszać czy prosić.
Tak mi się wydaje xDDD
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T13:57:00+01:00
Zwroty grzecznościowe mają wielkie znaczenie w naszym życiu .
Gdy używamy zwrotów grzecznosciowych zawsze wyrabiamy o sobie dobra krytykę od ludzi , np.gdy używamy dzień dobry dziękuje itp.
Oraz duzo ludzi woli rozmawiać z miłymi osobami właśnie takimi.
2010-02-17T14:01:20+01:00
Zwroty grzecznościowe są w naszym życiu bardzo ważne, ponieważ używając np.słowa przepraszam możemy uzyskać przebaczenie od osoby z którą np. jest się w konflikcie. Słowo dziękuje oraz proszę świadczą o naszej kulturze osobistej i wychowaniu .Zwroty grzecznościowe są bardzo potrzebne ludziom ponieważ są w życiu różne przypadki do których wypada użyć tych zwrotów.
2 5 2