Odpowiedzi

2010-02-17T13:58:18+01:00
Poeci przedstawiają nam pewną formę sztuki jaką są wiersze przez nich pisane. Wiersze pozwalają niektórym ludziom na chwilę odpoczynku i zatopienie się w opisanym świecie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:59:18+01:00
Poeta jest osoba która tworzy i upamietnia w swej poezji ważne wydarzenia z historii Polski, w wierszach opisuje swoje uczucia które mogą nas poruszać. Często w formie wierszy opisuje swoje wewnętrzne przeżycia, wyraża smutek, żal a nawet radość z tego co mu się przydarzyło. Poeci otwieraja nasze serca na wrażliwośc i piękno poezji, która ma poruszyć czytelnika, by otworzył się na ten inny wymiar. Często poeci ujmują w słowa poezji to co jest zakazane w swiecie, co jest tematem tabu. Poruszają problemy które współcześnie i nas dotycza.
2 5 2
2010-02-17T16:30:52+01:00
Poeci sa bardzo wazni w zyciu. Opsuja rózne pzrezycia człowieka potem to bublikuja i wiadomo o co chodzi. Pisza o trudnych sprawach zycia codziennego i pomagaja nam zrozumiec świat przez ich wyglad na świat. Dzieki nim bardzo duzo sie uczymy na temat ludzi i świata. Wiemy pzrez to jak mamy sie zachowywac.