Odpowiedzi

2010-02-17T14:04:52+01:00
Pewnie w jakiś sposób jest szcęśliwa...bo zarabia dużo pieniędzy pracą w telewizji...ale z drugiej storny czy mozna byc szczęśliwym kiedy wszędzie gdzie przebywasz śledzi cie paparazzi ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:07:28+01:00
Moim zdaniem osoba sławna może być szczęśliwa, ale wcale nie musi. Zgodnie z powiedzeniem "pieniadze szczescia nie dają" osoba sławna niekoniecznie jest szczęśliwa. Taki człowiek tez ma swoje problemy, a jednym z nich mogą być na przykład dziennikarze. Jednak nie jest przesądzone, że jeśli ktoś jest sławny to musi być nieszczęśliwy, wiele sław jest zadowolonych ze swojego zycia i rodziny.
2010-02-17T14:08:10+01:00
Osoba sławna nie zawsze jest szczęśliwa, gdyż często napastują ją fotoreporterzy, fani itp., jednakże często osoby sławne są szczęśliwe z powodu swoich fanów oraz tego, że mogą się uczedziać publicznie i medialnie.
Osoby sławne często są porywane dla okupu, oraz ich rzeczy kradną ludzie po to, aby się wzbogacić. Niejednokrotnie są napadane, bite, niektóre osoby mają tak zwanych pesudofanów. W tym wypadku raczej nikt nie byłby szczęśliwy, gdyby ktoś ich tak napastował, obrażał itp.