Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:06:23+01:00
1. Podejdź do umywalki
2. Odkręć kurek z wodą
3. Włóż ręce pod wodę
4. Dokładnie je namydlij
5. Spłucz wodą mydło
6. Wyłącz wodę
7. Wytrzyj mokre ręce do ręcznika
8. GOTOWE!!! ;)
23 3 23
2010-02-17T14:07:04+01:00
1.Odkręc kran i nastaw go na ciepłą wodę.
2.Dokładnie namydlic ręce mydłem.
3.Opłukac je pod bierzącą wodą.
4.Zakręcic kran.
8 2 8
2010-02-17T14:10:09+01:00
Spróbujmy ;)
Mycie rąk:
1.Włóż ręce pod kran
2.ręce umyj na początku samą letnią wodą
3.zabierz mydło do rąk
4.rozprowadź mydło w płynie lub kostce po rękach
5.dokładnie znów umyj ręce wodą by nie zostało mydło ani z jego piana
6.Zabierz ręcznik do ręki i wytrzyj dokładnie ręce ;)
koniecccc !!! ;):)
6 3 6