Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:22:21+01:00
Mój luby ma cerę niczym błękit na niebie.
Każdy jego ruch jest jak delikatnie muśnięcie promyka słońca.
Jego kolor włosów przypomina mi piękne kasztany.
Każda minuta przy nim ucieka tak szybko jak nigdy dotąd z nikim innym.
Za każdym razem gdy patrzy na mnie czuje się jak mały ptak.
Oczy ma jak piękny, zielony kwiat, dopiero budzący się ze snu.
Każdego ranka błądze lasem jego włosów.
Każdego dnia zwiedzam pamiątki jego pięknej twarzy.
Usta są jak delikatne płatki czerwonych róż.
Rzęsy są niczym drzewa rozchulane przez lekki wiatr.
2010-02-17T14:29:52+01:00
((opis kochanka))

"Jesteś taki słodki jak dosłownie cukiereczek kiedy na mnie patrzysz czuje jak maleńki dreszczyk przechodzi mi przez ciało, kocham twe usta takie namiętne czułe delikatne kocham kiedy mnie całujesz tak z ekspresją i opanowaniem kiedy dotykam twój brzuch czuje jak podniecają mnie twoje duże i śilne mięśnie kiedy leże obok ciebie to czuje się wspaniale czuje że jesteś mój i tylko mnie praniesz. "

Nigdy nie żałowałam tego co zrobiłam i nigdy nie będe żałować
jesteś moim powietrzem , jak kwiat rozkwitasz w moim sercu bez ciebie moje życie nie ma sensu kocham cię i zawsze kochać będe tylko ty jesteś na pierwszym miejscu.