Ułóż 8-10 pytań,które zostaną umieszczone w ankiecie.
Użyj wyrazów:
-nationality
-age
-home
-family
-pets
-interests

Jeśli możecie to napiszcie takie pytania abym mogła zadać je koleżance z klasy + wyjaśnienia...

Nie jestem za dobra z języków,więc boje się,że coś poprzekręcam.

3

Odpowiedzi

2009-10-13T19:34:17+02:00
What's yor nationality?
Do you have house or flat?
Do you have any brothers?
Do you have a cat?
What's your interesting?
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:36:29+02:00
What's your name? (Jak masz na imię?)
What nationality are you? (Jakiej jesteś narodowości?)
Where do you live? (Gdzie mieszkasz?)
Do you have big or small family? (Masz dużą czy małą rodzinę?)
Have you got any pets? (Masz jakieś zwierzęta?)
What are you interested in? (Czym się interesujesz?)
Do you like going to school? (Czy lubisz chodzić do szkoły?)
Do you like playing computer games? (Czy lubisz grać na komputerze?)

Miło, że mogłem pomóc,
Pozdrawiam :)
10 4 10
2009-10-13T19:39:14+02:00
1. What is your nationality?
2. What is your favourite nationality?
3. What old are you?
4. What colour is your home? :D
5. Are you the youngest in your family?
6. Are you the oldest in your generation?
7. Do you have any pets?
8. Do you have a dog?

Mam nadzieje że może być :)
4 2 4