Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:10:15+01:00
Jest to zapewne zapach pieczonego chleba, który unosi się w całym domu.
Kolejnym zapachem jest zapach rosołu, bulgocącego na gazie. Warzywa pachną w całym mieszkaniu.
Bigos ma bardzo charakterystyczny zapach, który czuć nawet w korytarzu.
Czosnek - mama używa go do większości potraw i zawsze będzie kojarzył mi się z domem.
Kawa - w moim domu rodzice czesto ją piją, dlatego jak tylko wyczuwam zapach kawy, myślę o rodzicach.
3 5 3
2010-02-17T14:10:23+01:00
Zapach kwiatków i łąki.
2010-02-17T14:22:33+01:00
Zapach pieczonego ciasta - bo najlepsze piecze moaj babcia
zapach frezji - bo to ulubione kwiaty mamy
zapach wody po goleniu taty - bo jest moim przyjacielem
zapach pieczonego kurczaka - bo to moja ulubiona potrawa
zapach pomarańczy - bo przypomina o świętach
4 4 4