Odpowiedzi

2010-02-17T14:31:34+01:00
1.Platforma Obywatelska (PO):
-Donald Tusk –
-Waldy Dzikowski
-Hanna Gronkiewicz-Waltz
-Bronisław Komorowski
-Jacek Saryusz-Wolsk
-Tomasz Tomczykiewicz
-Grzegorz Schetyna
-Andrzej Wyrobiec
-Urszula Augustyn
-Jarosław Gowin
-Cezary Grabarczyk
-Sławomir Nitras
-Sławomir Nowak
-Radosław Sikorski

2.Prawo i Sprawiedliwość (PiS) :
-Jarosław Kaczyński
-Przemysław Gosiewski
-Marek Kuchciński
-Adam Lipiński
-Aleksandra Natalli-Świat
-Zbigniew Ziobro
-Joachim Brudziński
-Stanisław Kostrzewski
-Adam Bielan
-Grażyna Gęsicka
-Mariusz Błaszczak
-Tomasz Dudziński
-Adam Hofman
-Wojciech Jasiński
-Krzysztof Jurgiel
-Michał Kamiński
-Paweł Kowal
-Leonard Krasulski
-Jacek Kurski
-Marek Opioła
-Krzysztof Putra
-Marek Suski
-Wojciech Szarama
-Krzysztof Tchórzewski
-Zbigniew Wassermann
-Stanisław Zając-
-Jarosław Zieliński

3.Liga Polskich Rodzin (LPR):
-Witold Bałażak
-Mirosław Ciechanowski
-Mieczysława Zalewska
-Mirosław Orzechowski
-Anna Raźny
-Maciej Giertych
-Dariusz Chmiel
-Iwona Klimczak
-Arnold Masin
-Zenon Mroczkowski
-Sławomir Pszenny
-Maria Sendecka
-Antoni Sosnowski
-Edmund Zając

4.Sojusz Lewicy Demokratycznej (SLD)
-Grzegorz Napieralski
-Longin Pastusiak
-Katarzyna Piekarska
-Jerzy Szmajdziński-
-Jolanta Szymanek-Deresz
-Marek Nawrot
-Leszek Aleksandrzak
-Tomasz Garbowski
-Grzegorz Gondek
-Tadeusz Iwiński
-Kazimiera Jakubowska
-Ryszard Kalisz-
-Janusz Krasoń
-Bogusław Liberadzki
-Krzysztof Makowski
-Henryk Milcarz
-Paweł Obermeyer
-Tomasz Sybilski
-Bogusław Wontor
-Marceli Zaborek
-Zbyszek Zaborowski
-Ryszard Zbrzyzny
-Janusz Zemke
2 5 2
2010-02-17T14:35:11+01:00
Prawo i sprawiedliwość(pis)-jarosław kaczyński
platforma obywatelska(po)-donald tusk
sojusz lewicy demokratycznej(sld)-grzegorz napieralski
polskie stronnictwo ludowe(psl)-waldemar pawlak





NIE WIEM CZY CHODZIŁO O TO ALE MYŚLE ŻE TAK xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:00:34+01:00
1.Platforma Obywatelska (PO):
-Donald Tusk –
-Waldy Dzikowski
-Hanna Gronkiewicz-Waltz
-Bronisław Komorowski
-Jacek Saryusz-Wolsk
-Tomasz Tomczykiewicz
-Grzegorz Schetyna
-Andrzej Wyrobiec
-Urszula Augustyn
-Jarosław Gowin
-Cezary Grabarczyk
-Sławomir Nitras
-Sławomir Nowak
-Radosław Sikorski

2.Prawo i Sprawiedliwość (PiS) :
-Jarosław Kaczyński
-Przemysław Gosiewski
-Marek Kuchciński
-Adam Lipiński
-Aleksandra Natalli-Świat
-Zbigniew Ziobro
-Joachim Brudziński
-Stanisław Kostrzewski
-Adam Bielan
-Grażyna Gęsicka
-Mariusz Błaszczak
-Tomasz Dudziński
-Adam Hofman
-Wojciech Jasiński
-Krzysztof Jurgiel
-Michał Kamiński
-Paweł Kowal
-Leonard Krasulski
-Jacek Kurski
-Marek Opioła
-Krzysztof Putra
-Marek Suski
-Wojciech Szarama
-Krzysztof Tchórzewski
-Zbigniew Wassermann
-Stanisław Zając-
-Jarosław Zieliński

3.Liga Polskich Rodzin (LPR):
-Witold Bałażak
-Mirosław Ciechanowski
-Mieczysława Zalewska
-Mirosław Orzechowski
-Anna Raźny
-Maciej Giertych
-Dariusz Chmiel
-Iwona Klimczak
-Arnold Masin
-Zenon Mroczkowski
-Sławomir Pszenny
-Maria Sendecka
-Antoni Sosnowski
-Edmund Zając

4.Sojusz Lewicy Demokratycznej (SLD)
-Grzegorz Napieralski
-Longin Pastusiak
-Katarzyna Piekarska
-Jerzy Szmajdziński-
-Jolanta Szymanek-Deresz
-Marek Nawrot
-Leszek Aleksandrzak
-Tomasz Garbowski
-Grzegorz Gondek
-Tadeusz Iwiński
-Kazimiera Jakubowska
-Ryszard Kalisz-
-Janusz Krasoń
-Bogusław Liberadzki
-Krzysztof Makowski
-Henryk Milcarz
-Paweł Obermeyer
-Tomasz Sybilski
-Bogusław Wontor
-Marceli Zaborek
-Zbyszek Zaborowski
-Ryszard Zbrzyzny
-Janusz Zemke