Odpowiedzi

2010-02-17T16:33:16+01:00
Alergia może występować u każdego człowieka najcześciej objawiwa się ze kichamy zle się czyjemy np ból brzucha.Aby dowiedzieć się czy się jest alergikiem trzeba przejść test . Test jest robiony po 3 roku życia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T17:08:57+01:00
Alergia (popularnie stosowane synonimy uczulenie, nadwrażliwość) – patologiczna, jakościowo zmieniona odpowiedź tkanek na alergen, polegająca na reakcji immunologicznej związanej z powstaniem swoistych przeciwciał, które po związaniu z antygenem doprowadzają do uwolnienia różnych substancji – mediatorów stanu zapalnego. Może się objawiać łagodnie, jak w przypadku kataru czy łzawienia, aż po zagrażający życiu wstrząs anafilaktyczny i śmierć.
mam nadzieje ze pomoglam prosze o sprawiedliwosc