Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:20:58+01:00
1. Pieszy porusza się z prędkością 1,5m/s. W jakim czasie, poruszając się tą samą prędkością, pokona drogę 27km?

2. Rowerzysta przejechał drogę 30 km w czasie 1,5 godziny. W jakim czasie przejedzie tę drogę, gdy jego prędkość wzrośnie o 5km/h?

3. Kolarz w ciągu 6 sekund przejeżdża droge 54 metrów. Ile kilometrów przejedzie w czasie 1 godziny 20 minut?
6 1 6
2010-02-17T14:25:25+01:00
Zawodnik wystartował w biegu przełajowym, którego trasa miała długość 5000m. Czas zawodnika wyniósł 25 minut. Oblicz szybkość zawodnika i jego predkość średnią wiedząć, że odległość od startu do mety w lini prostej wynosi 0,5 km.

Samochód osobowy jedzie z szybkością 90 km/h. Oblicz jaką grogę przebędzie on w ciągu 20 minut.

Z pewnego miejsca na lące zacząl uciekać zając z prędkością 5m/s. W odległości 20 cm, za nim znajdował się pies, który zaczął go gonić z prędkością 7m/s. Przyjmij, że początek odniesienia to miejsce, gdzie początkowo znajdował się zając, a w jednym ukłafdzie wsólrzędnych zrób wykres xt dla obu zwierząt. Z wykresu odczytaj po jakim czasie i w jakiej odległości pies dogoni zająca i go chrumnie :)
3 4 3