Odpowiedzi

2010-02-17T14:27:43+01:00
Otóż możesz napisać np. tak:
Chciałabym przekazać wiele informacji o Jezusie dla innych pokoleń,ponieważ za kilkadziesiąt i tysięcy lat pokolenia mogą już w ogóle nie uważać Pana Boga,albo o Nim nawet zapomnieć. Przekazałabym na pewno innych pokoleniom modlitwy o Panu Bogu i innych, opowiedziałabym o Nim co tylko wiem i przekonywałabym pokolenie żeby kochali Pana Boga. Przekazałabym też to,że oddał On za Nas swoje życie i dzięki niemu żyjemy na tym świecie i powinniśmy to szanować.
2010-02-17T14:30:25+01:00

Chcę was prosić , abyście jak tylko możecie naśladowały Pana Jezusa. Był on bardzo mądrym i dobrym człowiekiem , był zbawicielem . Nauczał innych o Bogi u głosił dobrą nowinę chodząc po świecie. Bardzo kochał ludzi , dlatego zmarł za nas , za nasze grzechy - choć nie był niczemu winien . Umiał poświęcić swe życie dla innych . Ja was proszę , róbcie to co robił nasz Zbawiciel - Jezus .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:47:31+01:00
Moim zdanie chciałabym przekazać innym pokoleniom aby chodziły do kościoła.Szanowli ludzi troszczyli sie o innych i nie grzeszyli