Wypisz wyniki podanych działań w kolejności od najmniejszego do największego.
a)18+(-21)= 117+15=
b)24+(-51)= -73+17=
c)16-50= -5-(-12)=
d)-56-22= -60-(-17)= 28-72= -101-(-29)=

wyniki działań które obliczyłam i nie napisałam:1 , (-9) , (-68) , (-57) , 36 , (-35)

(musicie dokńczyć tylko te działania i uporządkować od najmniejszego do największego)

proszę o odp:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:24:30+01:00
2010-02-17T14:25:52+01:00
(-68)<(-57)<(-35)<(-9)<1<36
1 5 1