Odpowiedzi

2009-10-13T19:43:25+02:00
Rosja 17 075 400
Kanada 9 976 140
Chińska Republika Ludowa 9 632 940
Stany Zjednoczone 9 642 137
Brazylia 8 511 965
Australia 7 682 90
Indie 3 287 590

Rosja


17 075

Kanada

9 976

Chiny


9 597

Stany Zjednoczone Ameryki


9 363

Brazylia


8 512

Australia


7 713

Indie


3 288


Rów Mariański – najgłębszy rów oceaniczny na świecie,głębokość rowu wynosi 10911 metrów.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:51:44+02:00
Ludnosc :
1 Chiny 1 338 612 968
2. Indie 1 166 079 217
3. Stany Zjednoczone 307 212 123
4. Indonezja 240 271 522
5. Brazylia 198 739 269
jakby co to link : http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_liczby_ludno%C5%9Bci

Pow:

1.Kanada 9 976 140 km2
2. Chiny 9 632 940 km2
3. Stany Zjednoczone 9 631 418 km2
4. Brazylia 8 511 965km2
5. Australia 7 682 30o km2

zad 2
To Rów Mariański ma głębokość 10911 metrów
2009-10-13T21:36:29+02:00
1 indie, chiny,usa,brazylia,kanada
2 jest to rów mariajński głebokośc 10911 m