Odpowiedzi

2010-02-17T15:58:33+01:00
W licencji musisz podać swoje dane osobowe; imię, nazwisko, adres zamieszkania, pesel, itp.
W licencji musi być również napisane w podpunktach co użytkownik może, i czego nie może. No i dobrze by było, gdybyś dała jakąś informacje, że nie ponosisz odpowiedzialności za uszkodzenie komputera twoim oprogramowaniem, itp :)
Resztę znajdziesz w tej fajnej stronie -> www.google.pl :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:08:35+01:00
Kiedy piszesz licencje najpierw musisz dać swoje dane czyli
-imię,
-nazwisko,
-gdzie mieszkasz(adres),
-pesel i tak dalej.
Musisz również napisać w punktach co użytkownik może i czego nie może.A i lepiej podaj też informację,że ty nie ponosisz odpowiedzialności za uszkodzenie komputera twoim oprogramowaniem i tym podobne.
Resztę rzeczy poszukaj w googlach.

chyba jest dobrze
pozdrawiam
myślę że pomogłam
liczę na naj :-)