Odpowiedzi

2009-10-13T19:53:49+02:00
2¹³/8⁻³*∛2*64⁻¹*√√2 =
2¹³/(2³)⁻³*2^⅓*(2⁶)⁻¹*(2^½)^½ =
2¹³/2⁻⁹*2^⅓*2⁻⁶*2^¼ =
2²²*2^⅓*2⁻⁶*2^¼ =
2^264/12*2^4/12*2^-72/12*2^3/12 =
2^199/12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:54:38+02:00
2¹³/8⁻³*∛2*64⁻¹*√√2 =2¹³/(2³)⁻³×2do potęgi ⅓×(2⁶)⁻¹×2do potęgi¼=
=2¹³÷2⁻⁹×2 do potęgi⅓×2⁻⁶×2do potęgi¼=2¹³⁺⁹⁻⁶×2do potęgi⅓⁺¼= 2¹⁶×2do potęgi⁷/¹²=2 do potęgi¹⁹²/¹² ⁺ ⁷/¹²= 2do potęgi¹⁹⁹/² = 2 do potęgi ⁹⁹,⁵