Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T19:49:06+02:00
Zadanie na olimpiade matematyczną?? ;]
więc trzeba to zrobic tak:
zakładamy ze każda z tych liczb jest parzysta:
p=parzysta
n= nie parzysta
p+p+p+p=p
p*p+p*p= p
odpada
zakładamy że są 3 nieparzyste i 1 parzysta
n+n+n+p=n
n*n + n*p=n
odpada
zakładamy że są dwie parzyste i dwie nie parzyste
n+n+p+p=p
n*p +n*p=p
odpada
zakładamy że są 3 parzyste i jedna nieparzysta
p+p+p+n= n
p*p+p*n=p
tak to trzeba rozpisać... mało tu jakiejs wyższej matematyki ale
trudno... ;]
1 1 1
2009-10-13T20:12:31+02:00