Odpowiedzi

2009-10-13T19:40:39+02:00
Możesz narysować biedne, źle ubrane dzieci z pustymi miskami, do których Jezus wkłada serca.
Miło, że mogłem pomóc,
Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:40:45+02:00
Może na dole kartki chude dzieci, a na górze serce, z którego idą takie kreski :D
2009-10-13T19:41:26+02:00
Witam. :)
Jeśli masz temat "Dzieci głodne miłości", to wtedy można narysować np. dzieci na tle budynku domu dziecka, jakieś sieroty na ulicy które same na siebie zarabiają, można narysować też rodziców niepoświęcających dzieciom uwagi, gdy np. dziecko prosi o pomoc a rodzic ogląda TV.
Mam nadzieję że pomogłam. :)
Pozdrawiam