Odpowiedzi

2009-10-13T19:46:21+02:00
Warto sie uczyc systematycznie poniewaz wiedza przyswajana regularnie szybciej sie zapamietuje i latwiej jest sie pozniej nauczyc np. do sprawdzianu, kartkowki, odpytywania...
1 5 1
2009-10-13T19:48:36+02:00
Sądzę, że tak widzę sama po sobie w klasie uczę się systematycznie na każdą lekcję i jestem najlepsza w klasie a moje koleżanki i koledzy, którzy spędzają czas po szkole na rozrywki mają problemy z nauką i zapamiętaniem wiadomości z lekcji myślę, że pomogłam.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T20:02:04+02:00
Moim zdaniem,warto uczyć się systematycznie,ponieważ nasz mózg jest w stanie zapamiętać więcej informacji.Załóżmy,iz masz jutro sparwdzian,Jeżeli uczyłeś sie systematycznie napiszesz go na lepszą ocene,a jeżeli poświęcisz na to 2h (gdy sprawdzian wypada jutro) nasz mózg dostanie do zapamiętania bardzo dużo informacji i nie zdoła wszystkiego zapamiętać
11 3 11