Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:45:17+01:00
84 cm : 2 = 42

42cm - 14 cm = 28 cm
28 cm : 2 = 14 cm

Krótszy bok - 14 cm
Dłuższy bok - 14 cm + 14 cm = 28 cm
2 5 2
2010-02-17T14:48:01+01:00
84:2=42- połowa
42-14=28-jeden bok
28+28=56
84-56=28
28:2= 14 - drugi bok
odp: 14 cm
2010-02-17T15:12:49+01:00
Ob= 84cm Ob=2a+2b

84cm:2=42cm

42cm-14cm=28cm a=28 cm.

84cm-56cm=28cm
28cm:2=14 b=14cm

2 4 2