Odpowiedzi

2010-02-17T14:47:21+01:00
2*7m=14m
14m +32m=46m

Potrzeba 46m siatki na ogrodzenie działki prostokątnej i 32 m siatki na ogrodzenie działki kwadratowej.
1 1 1
2010-02-17T14:47:40+01:00
Jeżeli obw. kwadratu wynosi 32, to długość boku wynosi 8.
Prostokąt ma wymiary 8 i 15. Jego obwód wynosi 2*8+2*15=16+30=46.

Potrzeba 32+46= 78m siatki.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:03:55+01:00
A-długość
b szerokość
2*(a-7)+2b=32
a-7=b
2a-14+2b=32
a=b+7
2b+14-14+2b=32
4b=32 /:4
b=8
a=8+7
a=15
Ob.p=2a+2b
Ob.p=2*15+2*8=30+16=46
Ob.k=4*8=32
Ob.p+Ob.k=46+32=78m
2 3 2