Mam odpowiedzieć na pytania które Wam podam na dole. Proszę Was aby te pytania były do 10 zdań :)

1.Czy potrafisz słuchać Boga tak jak słucha się przyjaciela ?
2. Czy pozwalasz Mu mówić?
3.Czy nie zagadujesz Go częstym narzekaniem.

Z góry Dzięki;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:20:55+01:00
1. Tak potrafię słuchać Boga jak przyjaciela, zawszę mogę iść do Kościoła i się go poradzić, zawsze zrozumie, pomoże a nawet nawróci.
2. Pozwalam mu mówić gdyż w niego wierzę, uczęszczam na katechezę, pogłębiam swoją wiarę, chodzę do kościoła i robię dobre uczynki.
3. Pośrednio. czasami tak jest chcę coś złego a proszę Boga by tak się stało, później tego żałuje.

LICZĘ NA NAJLEPSZEGO!!!


KRÓTKO ZWIĘŹLE I NA TEMAT !!!
1 5 1
2010-02-17T15:24:16+01:00
Potrafię słuchać Boga , wyruszam najczęściej do kościoła i modlę się aby mi pomógł .

Pozwalam mu przemawiać ponieważ go kocham i wierzę .

Myślę że czasami zagaduję Boga narzekaniami , w sumie proszę aby mi się powiodło , ponieważ często martwię się o różne sprawy.