1.Czy na wszysykie pytania należy odpowiadać?
2.Jaką dałabyś odpowiedź na głupie pytanie?Co to jest dla ciebie głupie pytanie?Podaj przykład.
3.Po co stawia pię pytania retoryczne?(są to pyt. na kyóre nie ma odpowiedzi)
4.Napisz zdanie,które trudno wymówić(np. stół z powyłamywanymi nogami)


tylko proszę o odp. przemyślane:)daje naj:*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:49:41+01:00
1.Czy na wszysykie pytania należy odpowiadać?
2.Jaką dałabyś odpowiedź na głupie pytanie?Co to jest dla ciebie głupie pytanie?Podaj przykład.
3.Po co stawia pię pytania retoryczne?(są to pyt. na kyóre nie ma odpowiedzi)
4.Napisz zdanie,które trudno wymówić(np. stół z powyłamywanymi nogami)

1.nie należy odpowiadać na wszystkie pytania. np. nie opowiadamy osobom obcym o tym gdzie mieszkamy ile zarabiają nasi rodzice
2.na głupie pytanie odpowiedziałabym głupią odpowiedzią. np. głupie pytanie głupia odpowiedz.
3.pytania retoryczne stawia sie po to by czytelnik lub słuchać zmusić do myślenia
4.dąb zupa dębowa ząb zupa zębowa
2010-02-17T14:51:46+01:00
1 Nie na wszystkie pytania nalęzy odpowiadać
2Czy nosisz spodnie i majtki?
3 dla głupoty
zdanie stół z powyłamywanymi ogami jest trudnydo wymowy
2010-02-17T14:53:37+01:00
1. Na wszystkie pytania nie należy odpowiadać chociażby dlatego, że mogą one zranić drugą osobę bądź doprowadzić do nieszczęścia.

2. Głupie pytania najczęściej zadawają dzieci. Przykładem takich pytań jest np. A do czego to służy? A po co? itp. Jednak na te pytania należy odpowiadać rozważnie i z zastanowieniem się, dziecko jest małą istotą która zakodowuje sobie odpowiedzi starszych osób.

3. Pytanie retoryczne ma na celu skłonić czytelnika do przemyśleń na dany temat. Służy również w celu podkreślenia ważności wypowiedzi.

4. Jola lojalna, lojalna Jola.