Odpowiedzi

2010-02-17T14:50:32+01:00

7,5m-6m=1,5m

odległość kota od psa wynosi 1,5metra, dlatego kot może czuć się bezpiecznie.!
15 1 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:50:46+01:00
A kwadrat + 3kwadrat =6 kwadrat
a kwadrat +9=36
a kwadrat=36-9
a=pierwiastek z 27
a=3 pierwiastki z 3
a=5,19
Odp. Kot moze sie czuc bezpiecznie
20 4 20
2010-02-17T14:51:23+01:00
Średnica koła po którym pies może się poruszać wynosi 12m (czyli tyle pies może przejść po linii prostej) Jeżeli kot położył się w obrębie tego koła nie może się czuć bezpiecznie.

Liczę na naj.
Pozdro
13 1 13