Odpowiedzi

2010-02-17T14:53:26+01:00
Możesz na przykład zorganizować:
-Konkurs na najlepszą sałatkę wiosenną
-Konkurs na najładniej przebraną dziewczynę za "Wiosnę"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:54:25+01:00
U mnie w szkole w tamtym roku był 1 dzień wiosny ;>
1.możesz zorganizować konkursy różne np. najlepszy kostium wiosny(kto najlepiej ubierze się w kolory wiosny wygra i zostanie panią wiosny), najładniejszy rysunek wiosny kto zrobi ten wygrywa, taniec wiosny albo coś takiego
2.konkurs pisemny o wiośnie np. kiedy jest pierwszy dzień wiosny, jaki kolor kojarzy się z wiosną)
3. można zrobić wiosenne potrawy np. kanapki, przekąski różne...
4. topienie mażanny
2010-02-17T14:55:38+01:00
To zrób tak :
podziel klase na kilka grup. i każda z nich musi na karteczkach wypisać okolo 5 nazw związanych z wiosną... i przedstawia to a inna grupa musi zgadnąć co to jest.

niech każdy przebierze się za "panią wiosne" i zróbcie konkurs.

mówcie wiersze o wiośnie.-grupowo .

a na koniec póśc jakieś piosenki o wiośnie.. nauczcie się ich śpiewać..

co do konkursu - niech wygra najlepszy!! ;)