Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T14:59:27+01:00
Czas: II poł. XVIII w.
Miejsce: dworek szlachecki na wsi, Warszawa

Intercyza- małżeńska umowa, która wprowadza rozdzielność majątkową między małżonkami.

Buduar-wytwornie umeblowany, niewielki pokój kobiecy
2010-02-17T15:01:37+01:00
Intercyza - jest to takie coś że małżonkowie zawierają umowę dzięki której wprowadzają podział majątku .
buduar- niewielki, bardzo ładnie umeblowany kobiecy pokój

Akcja ,, Żony modnej" rozgrywa się w dworku szlacheckim na wsi.
2010-02-17T15:02:04+01:00
Żona modna

miejsce akcji: w dworku szlacheckim na wsi i w domu w Warszawie.
czas akcji: druga połowa XVIII wieku.


intercyza- umowa między małżonkami. Polega ona na tym że w razie zdrady jednego ze współmałżonków drugi przejmuje cały majątek lub znaczną część.

Buduar -niewielki pokój kobiecy,wytwornie umeblowany. Miejsce wypoczynku pani domu.