Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:02:14+01:00
A)-[-(-4)]-(-3,2)=
4+3,2=7,2

b)15,2-[-(-10 i 3/4)]=
15,2-10 3/4=
4,45

c)-45+[-(-13 i 1/3)]=
-45 +13 1/3=
-31 2/3

d)-(-39 i 2/5)-57=
39 2/5 -57=
- 17 3/5

e)-(-40,2)-(-3,85)=
40,2+3,85=
44,05

f)-[-(20 i 3/8)]-(-50)=
20 3/8 +50=
70 3/8

g)-[-(-102)]-(5 i 2/7)=
102- 5 2/7=
96 5/7

h)-63 i 2/3+[-(-300)]=
-63 2/3 +300=
236 1/3
33 2 33
2010-02-17T15:05:21+01:00
A)-[-(-4)]-(-3,2)=-4+3,2=-0,8
b)15,2-[-(-10 i 3/4)]=15,2-10 i 3/4=4,45
c)-45+[-(-13 i 1/3)]=-45+13 i 1/3=-31 i 2/3
d)-(-39 i 2/5)-57=39,4-57=-17,6
e)-(-40,2)-(-3,85)=40,2+3,85=44,05
f)-[-(20 i 3/8)]-(-50)=20 i 3/8+50=70 i 3/8
g)-[-(-102)]-(5 i 2/7)=-102-5 i 2/7=-107 i 2/7
h)-63 i 2/3+[-(-300)]=-63 i 2/3+300=236 i 1/3
;)
17 4 17
2010-02-17T15:08:57+01:00
A)-[-(-4)]-(-3,2)= -4+3,2=-0,8
b)15,2-[-(-10 i 3/4)]= 15,2-10 i 3/4=4,45
c)-45+[-(-13 i 1/3)]= -45+13 i 1/3=-31 i 2/3
d)-(-39 i 2/5)-57= 39 i 2/5-57=17 i 6/5
e)-(-40,2)-(-3,85)=40,2+3,85=44,05
f)-[-(20 i 3/8)]-(-50)=20 i 3/8 + 50= 70 i 3/8 noie jestem pewna czy przed cyfrą 20 w nawiasie zwykłym nie powinno być w oryginalnym zadaniu minusa, jeśli tak to wynik będzie inny -20 i 3/8+50= 29 i 5/8
g)-[-(-102)]-(5 i 2/7)= -102- 5 i 2/7= 107 i 2/7
h)-63 i 2/3+[-(-300)]=-63 i 2/3 + 300= 236 i 1/3
8 3 8