Odpowiedzi

2010-02-17T15:02:02+01:00
1. Czy jako dziecko marzył pan żeby zostać okulistą?
2. Czy lubi pan swoją pracę?
3. Dlaczego został pan okulistą, nie marzył pan o innych zawodach?
4. Nie myślał pan kiedyś żeby zrezygnować z tego zawodu, dlaczego?
5. Czy to jest pana hobby?
6. Według pana jakie są zalety tego zawodu a jakie wady?
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T16:47:16+01:00
1. Dlaczego wybrał Pan ten zawód?
2. Co najbardziej lubi Pan w swojej pracy?
3. Czy po latach doświadczeń uważa Pan ten zawód za ciekawy?
4. Czy gdyby Pan miał możliwość zmiany pracy, skorzystałby Pan?
5.Co jaki czas powinniśmy chodzić na kontrole do okulisty?
6. Z jakimi chorobami spotyka się Pan najczęściej?
6 3 6