Odpowiedzi

2010-02-19T21:34:13+01:00
Gdyż podobnie jak Kmicic, który na początku zdradził Ojczyznę a potem powrócił do walki o nią, opuścił wrogów tak samo i Naród Polski na początku wojny ze Szwecją zdraził króla i Ojczyznę (m.in. poddanie szlachty w Ujściu, zdrada Radziwiłła no i również przechodzenie mas szlachty na stronę wroga),zaś potem powrócił do walki o swoją Matkę Utrapioną tj. Polskę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T02:34:25+01:00
Kmicic jest tutaj uosobieniem patrioty, który przeżył małe zachwianie w tym co robi, na początku zdradził lecz w gruncie rzeczy zawsze stał po stronie ojczyzny. Był to wielki błąd, który srogo go kosztował lecz dał mu naprawdę do myślenia. Jest to metafora, gdyż, Tak ja za czasów Króla Radziwiła dokonywały się zdrady to w ostatecznym rozrachunku magnaci i ważniejsi ludzie staneli do walki pod sztandarem królowej polski


p.s. Daj Naj plX
9 4 9