Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T15:08:27+01:00
15 * 15 = 225 m/2

937,5 / 225 = 4,17 m


Odp. Głębokość basenu wynosi 4,17 m
2010-02-17T15:09:28+01:00
Pp=15mx15m=225m²
V=937,5m³:225m²=4,17m
Odp.: Ten basen ma głębokość 4,17m.

Liczę na naj!.:****
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:12:14+01:00
V=a*b*h
a=15m
b=15m
h=x

937,5=15*15*h
937,5=225h
225h=937,5/:225
h=4,1(6)m
h=~4,17m
odp.głębokość basenu wynosi ~4,17m
1 5 1