Odpowiedzi

2010-02-17T15:13:57+01:00
Hej
Urodził się w Betlejem,jako 12 letni chlopioc brał udział z rodzicami w pielgrzymce i się zgubił. Długp nie ujawniał tego ze potrafi zdziałac cuda dopier gdy był na weselu w kanie onjawija swoja moc. Jezus umarł i zmartwychwstał dla naszego zbawienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:24:54+01:00
Rodzicami człowieka który poświęcił sie dla nas była maryja i sam wszechmogacy Bóg natomiast na ziemi opiekował się nim Józef wraz z maryją .Jezus pochodził z ubogiej rodzin dlatego urodził się w Biednej stajence w Betlejem . Gdy miał 12lat poszedł na obrzedy coroczne z Opiekunami i tam się zagubił. wystraszona matka myslała że przezprzypadek poszedł z którymś z członków rodzinny . Niestety nigdzie go nie było. Poszli więc jeszcze raz do Światyni gdzie odnalezli całego i zdrowego 12-leniego Jezusa siedzącego przy kapłanachi opowiadojncego im różne zdarzenia związaną z Religią.Ważnym wydarzeniem w jego zyciu był chrzest. tego sakramentu udzielił mu Jan Chrzciciel.Chrzest dostał w wieku ok.30 lat w rzece Jordan. Gdy się modlili" otworzyło sie niebo i Duch Swiety zstapil na niego" a z nieba odezwał sie glos "<<Tys jest moj syn umiłowany, w tobie mam upodobanie>>".Największym jednak wydarzeniem było Poświecenie sie dla nas . W dniu Śmierci jezus musiał przejść Drogę Kżyżowa. Gdy Jezusa już pochowano po 3 dniach nagle zmartwychwstał.to był największy cud .



PS: więcej nie wiem co napisać i sprawdz ortografie