Odpowiedzi

2010-02-17T17:01:39+01:00
Nie dokońca wiem oco Ci chodzi, ale np. dokument graficzny możesz zrobić otwierając Windowsowego Painta, coś w nim rysujesz - czyli tworzysz grafikę i zapisujesz jako (plik>zapisz jako) bmp lub jpg i już masz dokument graficzny.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T18:40:22+01:00
Są różne programy do tworzenia dokumentu graficznego.
( Rysowanie, obróbka zdjęć )

Programy to min. Photoshop, Gimp itd.
Oraz wbudowany w każdy system operacyjny Microsoft - Paint.
W tym opisie właśnie nim się zajmiemy.
Z uwagi na wręcz dziecinną prostotę obsługi.

Aby uruchomić Paint, należy kliknąć dwukrotnie na plik wykonywalny Paint - domyślnie mspaint.exe.

Po lewej stronie, w zależności od ustawienia przybornika znajdziemy elementy niezbędne do wykonania pracy graficznej.

Po wykonaniu pracy graficznej nie zapomnijmy zapisać pliku do formatu jpg,bmp, gif, png itd.

Pozdrawiam, i myślę że oto chodziło.
1 5 1
2010-02-17T20:47:21+01:00
Jest wiele programów których możesz użyć to stworzenia dokumentu graficznego!
Do tego będzie nam potrzebny program
Gimp,Paint,Adobe Photoshop,Photoedytor!
Wszystko będzie potrzebne żeby wyszło fajowo

Gimp download:
http://www.instalki.pl/programy/download/edycja_grafiki/GIMP.php

Adobe photoshop:
http://www.7net.pl/program,129,Adobe_Photoshop_70.html

Paint: (Masz już na komputrze)
Klikamy (start) -> Programy -> Akcesoria - Paint i go mamy :}

Photoedytor:

http://www.dobreprogramy.pl/Photo-Editor,Program,Windows,12394.html

A jeśli nie umiesz stworzyć nadal a masz programy to wejdz w te linki:

Gimp :

http://www.youtube.com/watch?v=0WGHL9OaNEo

Paint :

http://www.youtube.com/watch?v=eFV9-RuVYRU

Adobe PhotoShop :

http://www.youtube.com/watch?v=v0Rquq6b9co
http://www.youtube.com/watch?v=U2q5pAA44Tk

Jeśli pomogłem daj najlepszą


2 3 2