Jak nazywa się cecha charakteru, gdy człowiek liczy się ze skutkami. Czyli na przykład
Tomek jest .......... , ponieważ zawsze gdy idzie pojeździć na rowerze ubiera kask.

Albo

Ania jest .......... , ponieważ co tydzień wyrywa chwasty.

Można podać po kilka przykładów.Dzięki.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T15:15:27+01:00
2010-02-17T15:16:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:16:49+01:00
Przewidywalny, rozsądny, rozważny, ostrożny, przezorny

Myślę, że troche pomogłam!.:****