Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:28:10+01:00
Dnia 15.01.2009 o godzinie 9;00 w Domu Kultury w (Miejscowość) ,odbył się Bal przebierańców dla uczniów Szkoły Podstawowej/Gimnazjum. Bal rozpoczęła/ał przemówieniem Pani/Pan Dyrektor życząc nam dobrej zabawy. Wszyscy byli ubrani w różne śmieszne bajkowe stroje... Najwięcej chłopców przebranych było za batmana , a najwięcej dziewczyn za księżniczki. Było wiele różnych konkursów ,w których braliśmy udział.Były to śmieszne konkursy takie jak ,np. wyścigi w workach . Najbardziej podobał mi się konkurs " Taniec z krzesełkami",w którym uczestnicy tańczyli dokoła ustawionych w kręgu krzesełek , na przerwę w muzyce siadali na krzesełka (za każdym razem jedno było zabierane) – osoba bez krzesełka odpadała z zabawy wygrywa ten, kto usiądzie na ostatnim krzesełku.Pomimo tego ,że nie zajęłam/zająłem 1 miejsca świetnie się bawiłam. Nawet nauczyciele byli ciekawie i śmiesznie przebrani. Było też wiele innych atrakcji. Bal był udany chciałabym/chciałbym to powtórzyć.
2010-02-17T15:29:15+01:00
Wczoraj mieliśmy bal przebierańców. Było bardzo ciekawie i wszyscy świetnie się bawili. Na początku bałam się wejść bo miałam dziwne przebranie, a mianowicie 'kurę'. Bałam się, że wszyscy będą się na mnie dziwnie patrzyć i śmiać. W końcu koleżanka wciągnęła mnie na sale. Jak się okazało to stroję były przeróżne, więc mój nie był najdziwniejszy. Mój kolega przebrał się nawet za 'dzika'. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to bufet. Były różne smakowite przekąski, a parkiet 2 kroki od niego. Cała sala się świetnie bawiła, aż tu nagle rozległ się huk. Ktoś przebrany za kota wpadł w talerz z serowymi koreczkami. Kiedy już ta osoba się otrząsnęła wszyscy wrócili do szalonej zabawy.