Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:22:43+01:00
- dobra zabawa
- hartowanie się ;p
- wspaniałe krajobrazy
- można bardziej uchwycić opaleniznę;p
3 3 3
2010-02-17T15:22:53+01:00
Można się rzucać śnieżkami , lepić bałwana , zjeżdżać na sankach , podziwiać ziemię otuloną płatkami śniegu , urządzać kulig , są święta i ferie ;)
2 5 2
2010-02-17T15:33:48+01:00
-jest bardzo ładny krajobraz zimowy
-można jeździć na nartach, sankach itd.
-można urządzać kuligi i konkursy zimowe
-jest przerwa świąteczna i są ferie
-można lepić bałwany budować iglo itp.
-można się zahartować


No to wszystko co mi wpadło do głowy...
Pozdrowionka ;)
2 5 2