Słuchając piosenki Ludwika wan Beethovena pt." Dla Elizy" Napisz jakie w tym utworze występują instrumenty, co czujesz słuchając tej piosenki .

Piosenkę znajdziecie pod adresem :
http://w441.wrzuta.pl/audio/4I5uUeO8hfm/ludwig_van_beethoven_-_dla_elizy

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T15:27:21+01:00
Instrumenty: fortepian, skrzypce, flet

Słuchając muzyki czuję się bardzo odprężona, ta piosenka bardzo uspokaja, jest miła i przyjemna...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:29:58+01:00
- skrzypce
- fortepian
- prawdopodobnie altówka
- harfa
- flet poprzeczny
- puzon

Muzyka ta jest relaksacyjna, odpręża.
Dzięki niej przenoszę się w odległy świat pełen dobroci i miłości.
1 4 1
2010-02-17T15:30:25+01:00
Instrumenty : flet ,fortepian, skrzypce,

Muzyka jest smutna i poważna , chwilowo podniosła
1 5 1