Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:59:28+02:00
Warunki życia rodziny zależą od warunków życia w danym kraju. Gdy kraj dotyka kryzys gospodarczy, bardzo prawdopodobne jest, że rodzina też będzie się z nim borykać. Jeśli natomiast kraj będzie toczył wojnę, wpłynie to również na rodzinę, której członkowie mogą zginąć lub zostać wysiedleni(chyba?). Jeśli kraj jest mało szanowany na świecie, a obywatel emigruje do innego państwa, może nie być w nim traktowany z szacunkiem. Ostatnio była taka sprawa w Anglii, dotyczyła znaków skierowanych do Polaków, przykładów jednak może być więcej.
1 2 1
2009-10-13T20:00:16+02:00
Historia każdej rodziny i całego kraju są związane, ponieważ wszyscy pochodzimy od dwóch osób - Adama i Ewy.
1 1 1
2009-10-13T20:02:40+02:00
Ponieważ rodzina i kraj to jedno społeczeństwo.
1 5 1