Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:29:43+01:00
Społeczeństwo polskie nie pogodziło się z okupacja niemiecka, ponieważ nie przestali wierzyć w odzyskanie wolnosci i ciagle wybuchaly powstania. Pragneli życ w wolnym państwie.
2 5 2
2010-02-17T15:32:30+01:00
Nie, zdecydowanie nie. Praktycznie każdy Polak miał do czynienia z "podziemiem". Istniało wiele organizacji anty-hitlerowskich, takie jak ZWZ, AK, itp.
1 5 1