Odpowiedzi

2010-02-17T15:34:41+01:00
Opiekun

szpikulec, hamulec, budulec, krogulec

maluch, paluch, leniuch, pastuch, brzuch

laluś, tatuś, dziadziuś, Bartuś, Mamuś


więcej nie udało mi się wymyśleć



2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:59:09+01:00
-un
harpun, opiekun, piorun, piastun, zwiastun

-ulec
budulec, hamulec, krogulec, szpikulec,

-uch
brzuch, fartuch, kożuch, leniuch, łańcuch, maluch, obuch, paluch, pastuch,

-uś
dziadziuś, dzidziuś, laluś, tatuś, kotuś,
6 4 6