Odpowiedzi

2010-02-17T15:27:08+01:00
1 Ty masz oczywiście rację. Najpiekszniejsze dni w życiu to wakacj.e
2. On lubił góry a ona morze, więc pojedziemy na Mazury może.
3. Komar boleśnie ukąsić potrafi niech go jasny szlag trafi.
4. Lubię czasem pomarzyć co by dużo mniej ważyć.
5. nikt w obecnych czasach nie mysli o pasach.

Fraszki mojego autorstwa.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:28:10+01:00
Będą malcem myślisz "dość szkoły". Będąc starcem "Czemu ja sie nie uczyłem".
Ucz się raz a porządnie a potem nie żałuj że tego nie zrobiłeś.


;))

Chodzić do kościoła .? Po co ja wolę na dwór.
Z czasem gust się zmienia, coraz częściej myślisz o niebie i piekle.

;DD
4 2 4
2010-02-17T15:30:23+01:00
fraszka na Magdę
Zawsze ładna zawsze sprawna
panie chwalą dzieci uciekają
Fraszka na Jole
cud natury mówi pani
cud politury mówi pani
a tu jola wnet spotkała generała i go pokochała
4 1 4