Uzupełnij tekst.
Wiara jest ... Boga, którą otrzymujemy przez chrzest w Kościele. Ważną jednak rolę w przekazywaniu ... pełnią inni ludzie, którzy są dla nas ... wiary. Dla Tymoteusza oprócz jego matki i babki, rolę świadka wiary odegrał ... Apostoł. Aby wiara Tymoteusza nie osłabła, św.Paweł ... się za niego i pisał ..., które podnosiły Tymoteusza na duchu. Każdy z nas może ... stracić. Dlatego jesteśmy wezwani do troski o wiarę, aby móc ją ... innym ludziom. Do tego wezwał nas ... poprzez sakrament ... w naszej wspólnocie parafialnej.

Będę bardzo wdzięczna jak mi pomożecie :)
i z góry dziękuję ;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:31:12+01:00
Wiara jest darem Boga, którą otrzymujemy przez chcest w Kościele. Ważną jednak rolę w przekazywaniu wiary pełnią inni ludzie, którzy są dla nas świadkami wiary. Dla Tymoteusza, oprócz jego matki i babki, rolę świadka wiary odegrał Paweł Apostoł. Aby wiara Tymoteusza nie osłabła, św. Paweł modlił się za niego pisał listy które podnosiły Tymoteusza na duchu. Każdy z nas może wiare srtacic. Dlatego jesteśmy wezwani do troski o wiarę, aby móc ją przekazywać innym ludziom. Do tego wezwał nas Bóg przez sakrament chrztu świętegow naszej wspolnocie parafialnej.
112 4 112
2010-02-17T15:39:32+01:00
Darem; wiary; przykładem; Paweł; modlił; listy; wiarę; przekazywać; Bóg; chrztu
69 3 69
2010-02-17T18:34:37+01:00
Darem,
wiary
świadkami
św. Paweł
modlil
listy
wiarę
przekazywać
Bóg
chrztu/bierzmowania?
58 4 58