Wyjaśnij jak rozumiesz fragment listu św. Piotra 3, 14-17

''Ale jeżelibyście nawet coś wycierpieli dla sprawiedliwości, błogosławieni jesteście. Nie obawiajcie się zaś ich gróźb i nie dajcie się zaniepokoić! Pana zaś Chrystusa miejcie w sercach za Świętego i bądźcie zawsze gotowi do obrony wobec każdego, kto domaga się od uzasadnienia tej nadziei. która w was jest. A z łagodnością i bojaźnią Bożą zachowujcie czyste sumienie, ażeby ci, którzy oczerniają wasze dobre postępowanie w Chrystusie, doznali zawstydzenia właśnie przez to, co wam oszczerczo zarzucają''

w kilku zdaniach bardzo proszę :))
dam najlepszą za odpowiedź ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:34:49+01:00
Należy kierować się swoją wiarą nawet gdyby inni sie z tego smiali.
Nie należy poddawać się i być sobą.
Trzeba pomagać innym w potrzebie, chociaż inni tego ni doceniaja.

Mam nadzieje ze pomogłam ;)
2010-02-17T19:11:21+01:00
W tym liście św Piotr chce wspomóc wierzących którzy są prześladowani napomina ich aby się nie złamali i do końca życia głosili słowo Boże a Jezus na pewno im za to wynagrodzi