Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:33:14+01:00
Uśmiech jest najprawdziwszym, kiedy jednocześnie uśmiechają się oczy.
2 5 2
2010-02-17T15:37:52+01:00
Hej mozesz napisac tak;

Bardzo lubie czytac Biblię.To jedna z najpiękniejszych ksiąg nie ma sobie równych.Gdzie mona znalesc tak wiele madrych slow rad historii w jedenej ksiedze?
Nie każdy potrafi zrozumiec slowa, sens slow w niej zawartej, ja czytajac staram sie zrozumiec i pozwalam wejsc w moje zycie.
Oto jeden cytat;
,,Na drodze prawości jest życie, kroczenie po niej jest nieśmiertelnaścia'
ten cytat jest dla mnie bardzo wazny mowi mi co jest dla mnie najwazniejsze jaka droga powinnem isc, Bog jest moim przyjacielem kocham Go i nigdy sie go nie wyprę :)
2010-02-17T15:38:35+01:00
1. Mieć wielu przyjaciół to nie mieć żadnego. - Arystoteles
2. Amicorum omnia communia - u przyjaciół wszystko jest wspólne. - Pitagoras.
3. Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi
sprawić, że znów wraca radość.
4. Przyjaźń poznaję po tym, że nic nie może jej zawieść, a prawdziwą miłość
po tym, że nic nie może jej zniszczyć.
— Antoine de Saint-Exupéry
5. Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą.
— Jim Morrison
6. Z przyjaźnią sprawa nie jest taka prosta. Długo i z trudem się ją zdobywa,
ale kiedy się już przyjaźń posiadło, nie sposób się od niej uwolnić, trzeba
stawić czoła.
— Albert Camus
7. Pielęgnuj i dbaj o przyjaźń, aby kwitła zdrowo jak najpiękniejszy kwiat.
8. Przyjaźń podwaja radość, a o połowę zmniejsza przykrości.
9. Gdzie prostota i szczerość, tam kwitnie przyjaźń i radość.
10. Prawdziwy przyjaciel to ktoś, kto przychodzi, gdy cały świat odchodzi.




1 5 1